Гарантія та сервісне обслуговування


Гарантия и сервисное обслуживание

 На які товари надається гарантія ?

На товари в нашому магазині надається гарантія , що підтверджує зобов'язання щодо відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 12 до 60 місяців залежно від сервісної політики виробника . Термін гарантії вказаний в гарантійному талоні та інструкції з експлуатації. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника , або гарантійний талон нашого Інтернет магазину.
 
Перевіряйте будь ласка комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні ( комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації) .
 
Я можу обміняти або повернути товар ?
 
Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».
 
Щоб використовувати цю можливість, будь ласка переконайтеся що :
  • товар , не був у вжитку і не має слідів використання ;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування .
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
 
Де і як можна зробити обмін або повернення?
 
Обміняти або повернути товар можна в нашому магазині за адресою :
 
м. Львів, вул.Некрасова, 36, Пн.-Пт. 09-00 до 18-00 , Сб. - 09-00 до 15-00 .
 
Телефон : ( 032 ) 275-49-19
 
При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт та документ, що підтверджує факт покупки. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів.
 
Якщо ви живете в іншому місті , можете надіслати товар назад за допомогою "Нової Пошти " . Якщо у товару збережений товарний вигляд і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші. Заповніть будь ласка форму повернення товару.
 
Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця на протязі 14 днів з дня продажу, за умови збереження товарного вигляду купленого устаткування, упаковки, і наявності документів, що підтверджують факт купівлі .
 
Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?
 
Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками. Ви можете звернутися в найближчий сервісний центр. Також ви можете відправити товар до нас, тим же способом , яким його отримали, наприклад, за допомогою " Нової Пошти " . Ми самі відремонтуємо його в авторизованому сервісному центрі і відправимо його вам назад .
 
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон , в якому зазначаються:
 
  • модель ;
  • серійний номер;
  • гарантійний термін ;
  • дата продажу товару.
Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації. У гарантійному талоні ви знайдете адреси та телефони сервісних центрів, авторизованих виробником .
 
Сервісний центр не може відремонтувати мій товар в гарантійний період.
 
Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
 
Для цього, будь ласка, надайте нам :
 
  • товар з повною комплектацією ;
  • гарантійний талон ;
  • документ що підтверджує оплату ;
  • висновок сервісного центру з відміткою про те , що товар має « істотний недолік ».
У яких випадках гарантія не надається ?
 
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо :
  • порушена збереження гарантійних пломб ;
  • є механічні або інші пошкодження , що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах ;
  • було вироблено несанкціоноване розкриття , ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару , змінена конструкція або схеми товару;
  • неправильно заповнений гарантійний талон ;
  • серійний номер , змінений , стертий або не може бути встановлений.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження , завдані клієнтом або пошкодження , що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
  • пошкодження в результаті стихійних лих ( природних явищ) ;
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, викликані дефектами системи , в якій використовувався даний товар , або виниклі в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів ;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації ;

магазин 'УНІТЕХ' © 2017 Designed by Oleksa Ivaniv.