На товари в нашому магазині надається гарантія , що підтверджує зобов'язання щодо відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 12 до 60 місяців залежно від сервісної політики виробника . Термін гарантії вказаний в гарантійному талоні та інструкції з експлуатації. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника , або гарантійний талон нашого Інтернет магазину.
Перевіряйте будь ласка комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні ( комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації) .
Я можу обміняти або повернути товар ?
Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».
Щоб використовувати цю можливість, будь ласка переконайтеся що :
товар , не був у вжитку і не має слідів використання ;
товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
збережені всі ярлики і заводське маркування .
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
Де і як можна зробити обмін або повернення?
Обміняти або повернути товар можна в нашому магазині за адресою :
м. Львів, вул.Некрасова, 36, Пн.-Пт. 09-00 до 18-00 , Сб. - 09-00 до 15-00 .
Телефон : ( 032 ) 275-49-19
При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт та документ, що підтверджує факт покупки. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів.
Якщо ви живете в іншому місті , можете надіслати товар назад за допомогою "Нової Пошти " . Якщо у товару збережений товарний вигляд і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші. Заповніть будь ласка форму повернення товару.
Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця на протязі 14 днів з дня продажу, за умови збереження товарного вигляду купленого устаткування, упаковки, і наявності документів, що підтверджують факт купівлі .
Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?
Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками. Ви можете звернутися в найближчий сервісний центр. Також ви можете відправити товар до нас, тим же способом , яким його отримали, наприклад, за допомогою " Нової Пошти " . Ми самі відремонтуємо його в авторизованому сервісному центрі і відправимо його вам назад .
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон , в якому зазначаються:
модель ;
серійний номер;
гарантійний термін ;
дата продажу товару.
Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації. У гарантійному талоні ви знайдете адреси та телефони сервісних центрів, авторизованих виробником .
Сервісний центр не може відремонтувати мій товар в гарантійний період.
Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Для цього, будь ласка, надайте нам :
товар з повною комплектацією ;
гарантійний талон ;
документ що підтверджує оплату ;
висновок сервісного центру з відміткою про те , що товар має « істотний недолік ».
У яких випадках гарантія не надається ?
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо :
порушена збереження гарантійних пломб ;
є механічні або інші пошкодження , що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах ;
було вироблено несанкціоноване розкриття , ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару , змінена конструкція або схеми товару;
неправильно заповнений гарантійний талон ;
серійний номер , змінений , стертий або не може бути встановлений.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
природний знос або вичерпання ресурсу;
випадкові пошкодження , завдані клієнтом або пошкодження , що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
пошкодження в результаті стихійних лих ( природних явищ) ;
пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
пошкодження, викликані дефектами системи , в якій використовувався даний товар , або виниклі в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів ;
пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації ;